vrijdag 21 juli 2017

Scrapping4fun challenges #95

#95
Vandaag start er een nieuwe challenge bij Scrapping4funChallenges en het thema is alles mag en als optie  "Bon Voyage / Vakantie" . Ik heb de digi van Ppinkdolls gebruikt en ingekleurd met potlood en panpastel. Ook heb ik het simpel gehouden. Helaas kan je de glitter in het haar niet goed zien en de parels ook niet. 

Kom op doe mee! 
Fijn weekend!


*****

#95
Today starts at  Scrapping4funChallenges a new challenge and the theme is Soft colours/Anything goes.
I've used the digi from Ppinkdolss and coloured it with pencils and panpastel. Kept it simple. Unfortunally you can't see the glitter in her hair and the pearls

Please do join the challenge!
Enjoy your weekend!






7 opmerkingen:

  1. This is fabulous! Gantastic colouring. This is so pretty.

    and
    Thank you for always encouragement for me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your coloring Diana.
    Simply and soft
    Fantastic
    Ele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! This is absolutely gorgeous! Love your fantastic colouring.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,Hoi,
    Even blog rondje doen.
    Wat een mooi ingekleurde digi.
    Prachtig met de belletjes.
    Volgens mij hebben we vakantie!
    Yeah, geniet ervan, Diana.
    Alles mag niets moet, heel veel plezier!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...