zondag 23 juli 2017

Diamond Painting

Diamond painting
Vorig jaar, heb ik al eens een hele kleine, Gorjuss painting gemaakt en ik wist eigenlijk niet wat ik er mee moest. Het ligt dus ergens in een hoek.
Toch ben ik overstag gegaan voor een grotere diamond painting voor op de slaapkamer. Ik heb echt TE veel hobbies. Pfft...  Ik ga proberen om ongeveer. om de dag. een uurtje aan te spenderen anders komt het nooit af. Maar doe ik het niet dan niet....  Ik merk dat ik niet verslaafd ben eraan. Anders was hij wel af geweest hahaha.

Nu heb ik vakantie en besloten dat ik in ieder geval tot eind augustus, echt alleen de belangrijke opdrachten maak, betreft de kaarten. En voor de rest. tijd besteed mij zelf en mijn andere hobbies.
Zoals deze, haken etc... Ook een beetje onthaasten, merk dat ik dat echt nodig heb. Ik voel mij gejaagd en ik "moet" van mijzelf van alles, totale onzin natuurlijk. Even weer zen worden. En genieten van alle andere mooie dingen.

Uiteraard blog ik gewoon nog en hop ik zo nu en dan overal langs :D
Fijn weekend!

****
Diamond Painting
Last year, I've made a really small one from Gorjuss.  But I did not know what to do with it.  And though I did bought a bigger one, I want this one above my bed.  I am gonna try to , sit down for every other day orso for a hour. When not... well than not.... :D  

I need to get back to myself again. I am in a hurry mode and "do everything at the same" mode.
I got vacation now, I deceided to only make my DT cards when neccassary. And trying to relax and having fun with my hubby and my other hobbies. About the end of august. I need to calm down a bit :D  You know the feeling?!  I want to crochet, coloring, diamond painting. stuff in and around the house....

Ofcourse I will blog and jumping on the internet, to see what's on your blog

Enjoy the weekend!



5 opmerkingen:

  1. ben benieuwd als het af is Diana, maar wel genieten
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ken die techniek niet, maar het ziet er al wel leuk uit....ben benieuwd naar het resultaat.
    Loop jezelf niet voorbij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken dit niet maar het ziet er nu al indrukwekkend uit.
    Geniet lekker van je verschillende hobby's!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. have fun!
    cant wait to see wat you made!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...