Volgers

maandag 10 juli 2017

Creaspektakel 19 aug



Workshop
Op het workshopplein op het Creaspektakel te Kampen, 19 augustus ga ik deze workshop geven.
Je leert de basis van deze draaischijfkaart en je kan hem thuis eventueel afwerken.
Uiteraard heb ik wat voorbeelden gemaakt wat je er allemaal zoal mee kan doen. Er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden!

Bij je entree kaart van het workshopplein krijg je 3 workshops erbij en een goodybag ik hoop je te zien aan mijn workshop tafel!
Spreek mij gerust aan, ik zal niet iedereen meteen herkennen, dus gewoon brullen :D





Ik zie je in Kampen op 19 Augustus, klik hier voor meer informatie of op de banner hieronder of rechts in het menu
Creaspektakel



13 opmerkingen:

  1. Helaas voor mij te ver, maar anders kwam ik beslist even aan je tafel zitten om deze leuke workshop te volgen.
    Veel succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het komt steeds dichterbij ;) . Vorig jaar zijn we er geweest.. Als we dit jaar weer gaan kom ik je zeker opzoeken. Groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut! Zou ik wel heeeeeeeeeeeeel leuk vinden! Kan ik je live eens zien!

      Verwijderen
  3. Ach....wat super leuk gedaan Diana!
    Veel succes met je workshop.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes ga je maken op de workshops in kampen op de beurs ...daar ga je zeker veel succes mee boeken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...