Volgers

vrijdag 14 juli 2017

Be yourself unless ....

Wees jezelf, tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn...
Klinkt op z'n Nederlands minder leuk dan in het Engels D:

Leuk dat je er weer bent! Geweldig altijd die lieve reacties op mijn berichten! Dank jullie wel!

Ik heb altijd ruzie met het inkleuren van een digi. Dan smeer ik altijd per ongeluk de print inkt uit en dat is erg lelijk.
Krista van Krista's Design kwam met een geweldige tip.

Print je digi uit en fixeer het voorzichtig met je heattool. En jawel... het werkt zowel met fineliners, potloden en het blenden van beide! HOEZEEE Ik ben blij!!! Dank je wel!


- Digi Blooble - Unicorn Spagetti head
- Marco Raffine potloden
- Staedtler Triplus Brilliant colours fineliners
- Derwent blender
- Waterart Stempelpapier

Fijn weekend!

************

Be yourself unless you can be an unicorn, than be an unicorn....
Awsome, your back again! I love the sweet and nice comments on my posts! Thank you so much!

I always had a problem with blending my digi's. Because the printer ink is smearing all over the paper. I hate that...
Krista from Krista's Design came with an awsome tip!

Print your digi and first fixate it, carefully, with your heattool and tadaaaa... it works, with pencils, fineliners and blending! Thank you!


- Digi Blooble - Unicorn Spagetti head
- Marco Raffine pencils
- Staedtler Triplus Brilliant colours fineliners
- Derwent blender
- Waterart Stamppaper

Have a great weekend!

Disco unicorn :P 


6 opmerkingen:

  1. wat een supertoffe digi! prachtig gekleurd ook!
    Danke voor de tip!
    Ik print mijn digi meestal een dag of zo vooraf uit, dan heb ik ook geen last van het afgaan van de inkt.
    Fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Dat werkt niet bij mij, dag eerder, het gaat erom dat je het fixeert en niet perse langer laat drogen. Dit kan de inkt van de printer en het papier liggen.

      Verwijderen
  2. super gave en een hele vrolijke digi en gaaf ingekleurd Diana

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha grappige digi.
    Prachtig ingekleurd.
    Bedankt voor tip.
    Groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke digi. Bedankt voor de tip.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...