Volgers

vrijdag 26 mei 2017

Scrapping4Fun #91

#91
Vandaag start er een nieuwe challenge bij Scrapping4funChallenges en het thema is zachte kleuren/alles mag.
Ik heb de digi Spring in the heart van PaperShelter gebruikt en ingekleurd met potlood.
Achtergrond gemaakt met panpastel.

Kom op doe mee!
Fijn weekend!

Wegens het mooie weer, ben ik minder online. Het is tijd voor mijn andere hobby, mijn tuin(ieren). Ik reageer zeker op jullie reacties en blogs alleen wat later dan normaal. Hopelijk begrijpen jullie dat. 

*****

#91
Today starts at  Scrapping4funChallenges a new challenge and the theme is Soft colours/Anything goes.
I've used the digi of  Spring in the heart van PaperShelter  and coloured it with pencils
Background I made with Panpastel.

Please do join the challenge!
Enjoy your weekend!

Because of the beautiful weather I'm not much online at the moment. Now it's time for my other hobby gardening. But I will check every messages and the blogs on my list. But maybe a bit later than usual. I hope you understand it. 


12 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...