Volgers

dinsdag 23 mei 2017

Painting

Schilderijtje
Voor het Hobbyjournaal 147, die vanaf 23 Mei (vandaag) te koop is, heb ik dit "schilderijtje" ontworpen. Met een mooie bloem van Jeanine´s Art erin verwerkt. Je vind de complete werkbeschrijving in het Hobbyjournaal.
Het is mij niet gelukt om het goed op de foto te krijgen. Excuses ervoor.

Ik zou het super leuk vinden als jullie mij of via facebook of via hier een foto sturen van jullie uitwerking van mijn schilderij. Dan plaats ik jullie creatie op een aparte blog met jullie naam en eventuele blog erbij. Is natuurlijk erg leuk om te zien hoe verschillend 1 ontwerp kan zijn.

Heel veel lees en maak plezier!

***

Painting
I've designed  for the Dutch magazine Hobbyjournaal edition #147 a "painting". I've used the beautifull flower of Jeanine's Art. You can find the whole tutorial in this edition.

I would love to see your results of my tutorial, please send a picture through here or facebook and I will place it on the blog with your name and blog. Than we can all see how different one design can be. Sorry for the bad picture.

I wish you alot of fun with it!



9 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...