vrijdag 5 mei 2017

Fairy lights

Gorjuss
Geinspireerd door mijn vriendin Monique Engelen , een bekende creatieve auteur van Hobbyjournaal, voornamelijk borduren doet ze. Zij was ook lekker met Gorjuss bezig en ik dacht weer, onder het mom van "gebruik wat je hebt". Heb ik de Gorjuss uit het stof gehaald.  Ik vind hem echt leuk geworden.
Een sketch van Pinterest geplukt, die vind je onder de kaart.

Gebruikte materialen

  • Mini rubber stempel #13 Fairy Lights van Gorjuss
  • Staedtler Brilliant colours fineliners
  • Designpapier van Gorjuss
  • Strik van Gorjuss
  • Distress vintage photo inkt
  • Paper distresser
  • "Birthday Girl" is van Stamping up. 
  • Kraftpapier
  • Wit linnenkarton

Een heel fijn weekend!

***

Gorjuss
Inspirered by my friend Monique Engelen, also know as a creative author of the Dutch craft magazine Hobbyjournaal, she does card embroidery.  She was also playing woth the Gorjuss stamps and inspired me.  I've used a sketch from Pinterest. You can find it under the card. 

Used materials
  • Mini rubber stamp #13 Fairy Lights of Gorjuss
  • Staedtler Brilliant colours fineliners
  • Designpaper Gorjuss
  • Bow of Gorjuss
  • Distress Vintage photo ink
  • Paper distresser
  • "Birtday girl" of Stamping up
  • Kraftpaper
  • White linnen paper
Enjoy your weekend!





11 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...