dinsdag 9 mei 2017

Blank

Welkom nieuwe volgers! Welcome new followers!
Desire Fourie & Wim en Leny


Blanco
Ik "moet" van mijzelf, mijn nieuwe spullen meteen gebruiken anders weet ik het wel, blijven ze in de kast liggen en dat is zonde. Je schaft het tenslotte toch met een rede aan.. ja toch...

Dus zo gezegd en zo gedaan weer met de Craft Sensations ( Action) materiaal bezig geweest. Nee, ik heb helaas geen aandelen.... :P  Het is gewoonweg geweldig leuk en vooral betaalbaar! 1 set stempels met snijmal kost maar €1,87. Dat is praktisch niets. En de kwaliteit is ook erg goed, beter geworden zelfs, vind ik.

Met de blaadjes en de label bezig geweest. Eerst de takjes gestempeld op het groene linnenkarton en daarna uitgestanst. hetzelfde met de ronde label, die ik nog even blanco heb gelaten.
Wederom een leuke cas kaart voor zowel man als vrouw. Ik vind dat altijd wel fijn om op voorraad te hebben.

Fijne dag!

****

Blank
I told myself that I first need to use the new stash when I got it. Because when I don't than it will end somewhere in a box. I bought it for a reason , right?! So, USE IT! I tell myself haha.

Again with the Craft Sensations products. No, they don't sponsor me...I wish. But it's really cheap. One set dies and clear stamps are €1,87 , thats CHEAP but it's also good stuff!

First I stamped the branches on a green linnen cardboard and cut it out. The same with the round tag,  I left the tag blank. Just for my stash, because I think this one is good for a man and a woman.
Just a simple cas card!

Enjoy your day!








8 opmerkingen:

  1. Eindelijk je blog gevonden...:-), kan ik je hier ook volgen met je mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    dol-fijnecreaties.blogspot.com
    facebook.com/dolfijnecreatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en idd heel handig om achter de hand te hebben!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart!Altijd handig voor de voorraad.
    Deze dingen liggen nu nooit bij ons in de Action, of ik ben te laat! :(
    We hebben onlangs de grootste Action van Nederland, maar nee hoor. Moet de leuke dingen eerst op het net zien, en dan rennen.
    Ben het met je eens dat het goedkoop is, en prima kwaliteit.
    Groetjes en benieuwd naar je andere creaties met de stempels.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, voordat ik het vergeet te zeggen!
      Je bent een mooie vrouw mag je trots opzijn. Ik zag je foto's.
      Schoonheid van binnen en buiten heeeeeel belangrijk!
      Nou nu hou ik op met de veren hoor:)
      Groet.

      Verwijderen
    2. Dank je wel! Ik begin een aardige plofkip te worden ahahahah Lief dank je wel!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...