donderdag 15 december 2016

Scrap 'n Chat #13

Mijn eerste online workshop meegedaan. En wat is dat gezellig en leuk!

Je maakt gezamelijk een basis en die je later zelf helemaal uitwerkt en afmaakt. En wat handig is, je hebt meteen hulp als je iets niet meteen snapt. 

Op de blog van Hobby Vision komen altijd de hints te staan inclusief foto's en je kan het later dus ook op je gemak zelf maken.  KLIK HIER voor de link van deze Scrap 'n Chat. 






Dit is mijn uitwerking en ik heb als thema genomen: vrolijkheid. 
Echt zo leuk, ik heb mijzelf doen verbazen :D  Ik ben trots!

Er is iets fout gegaan ik had een lijst met challenges geplaatst en die is nu weg. Excuses ervoor.

Something went horrible wrong I've had a list with links from the challenges. But there are gone, I am so sorry for that! 

Ik doe met deze kaart o.a. mee bij:
  1. Petal Lu Challeng Blog #29 - Anything goes


1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...