dinsdag 15 november 2016

Retro kado thee doosje

Retro doosje,

Mijn favoriete kleurencombinatie is altijd groen en paars. Lekker retro. Gooi er bruin en oranje bij en je bent terug in de 70's 😁 Ik heb sprayinkt gebruikt. Van diverse merken en ook meng ik zelfs nog eens wat met waterverf. Zo kan je ook je eigen kleuren maken. Met de heattool help ik om het te drogen.

En bij mij is het altijd zo, als ik met verf iets bezig ben dan zit ALLES onders hahahaha. Laptop, lampen en meer... maar dat mag hier in de hobbykamer.


Wil je ook een kado thee doosje maken?
Bekijk dan hier de tutorial, zowel met foto's als in een filmpje. KLIK HIER

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...