woensdag 12 oktober 2016

Witchmail

English below




EINDELIJK!

Ik mag weer wat laten zien! EINDELIJK! Had ik in augustus al gemaakt.
Marieke en ik doen aan een soort van Snailmail maar dan net ff anders. Wij zijn beide paganisten in de volksmond heksen genoemd en vieren dus diverse sabbaths zoals Halloween/Samhain. Samhain is het Keltische nieuwe jaar.
Zodoende noemen wij het WitchMail, iets wat we zelf bedacht hebben.
Marieke houd zich op haar eigen website bezig met het spirituele in de vrouw die zij liefkozend "het wilde wijf" noemd. KLIK
Dus ik heb een patroon bedacht en met de goddes en de tekst "het wilde wijf" al met al filet hakend gemaakt en daarbij een vind ik zelf, geweldige leuke halloween/samhain krans geworden, met diverse 3d geprinte atributen en kruiden uit eigen tuin, de kleuren e.d. horen ook bij de sabbath Samhain


Finally
My mail friend Marieke and I are "snailmailing" but we call it Witch mail. Coz we are both paganists or some people call us witches. En she has a beautifull spiritual website "Het wilde wijf". Translated: "The wild woman" in you.  So, I've designed and made a wallhanger with the txt "Het wilde wijf  and the goddes and ofcourse a awsome Halloween/Samhain wreath.
Check her website click
Do you like it?

1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...