maandag 3 oktober 2016

Scarf

English below


Sjaaltje
Ik mocht eventjes mijn hulpende hand bieden ivm tijdgebrek. En heb ik dit super leuke en oh zo simpele beginners sjaaltje gemaakt. Komt uit Haken voor beginners van Erika Knight.
1 bol fenna op naald 5.5mm

3 oktober doe ik mee met de Cal Droomdeken via Wolplein.


Scarf
A very cute but simple little scarf. Just one skein acrylic and hook 5.5mm. It's from the author Erika Knight in the book Crochet Workshop. It's very easy and perfect for beginners.

Have a great week!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...