woensdag 26 oktober 2016

Marco Raffine potloden

Ik ben geen full timer kleurder maar vind het wel geweldig en naarmate ik meer ervaring krijg, zie ik ook de mogelijkheden en dat maakt het kleuren nog leukderderderder.



Bruynzeel
Ik gebruik al lang het beroemde Keverblik van Bruynzeel maar ik merk dat ik toch meer kleuren en tinten wil.  Omdat ik niet full time er mee bezig en soms zelfs maanden niet, door gewoonweg geen zin of andere hobbie's en prioriteiten. Vind ik het zonde om veel geld uit te geven aan de duurdere merken. En ben ik toe aan meer kleuren en iets betere kwaliteit.




Marco Raffine
Ineens ontdekte ik per ongeluk de Marco Raffine potloden op oliebasis. Als het goed is kan je ze ook in Nederland kopen maar stuk duurder dan ik nu heb. Er is ook de Marco Renoir en daar heb ik mijn nog niet in verdiept,
Ik las een review van iemand die zweert bij de duurdere merken en de Marco Raffine een eerlijke kans heeft gegeven. Nu is het zo, als je eenmaal iets gewend ben , is het lastig om dan een stapje lager te gaan werken. Heel logisch en zeer te begrijpen. De persoon zei ook eerlijk dat het een zeer goede tweede keus is. Ook op youtube veel reviews gezien en ook deze zeiden het hetzelfde en dat waren proffesionele kunstenaars! Ik wist genoeg.



AliExpress
Ik als een idioot gaan zoeken op Ebay en AliExpress gekeken en bij AliExpress gevonden. De set van 72 was zelfs in de aanbieding en ik heb er 17 euro voor betaald. Nu is ie 18. Nog steeds een leuke prijs. KLIK HIER   De potloden waren heel erg goed ingepakt en niet eens een puntje afgebroken. Er zat zelfs een kadootje bij, kneedbare gum en dat is altijd erg handig en fijn!
Met ruim twee weken ontvangen en meteen een kleurenschema ingekleurd dat is wel makkelijk omdat het niet in een blok of doos zit maar in een kartonnen verpakking.

En via deze website kan je het kleurenschema downloaden en uitprinten. KLIK HIER

Binnenkort eens echt los met een kleurplaat. Nu eerst wat haakwerk afmaken en kerstkaarten :D

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. I have those marco pencils and they are very good to me!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...