zondag 4 september 2016

Trots


Kleuren
Ik als niet full time kleurder en ook zonder duur kleur gereedschap ben best wel trots dat ik met een drietal platen genoemd word bij "Kleuren is voor iedereen". 
Ik zou zeggen ga snel kijken daar! Het zijn niet de platen die ik hieronder plaats.



Trots
Ik vind het echt stoer dat ik op haar blog sta :D  Hihi. Beetje verlegen zelfs.

Zo graag als ik bepaalde kleur gereedschap zou willen is dat helaas niet voor mij weggelegd en eigenlijk ben ik er ook blij mee. Het maakt je creatiever om met de dingen te werken die je voor handen hebt. Zo heb ik dat eigenlijk met alles in mijn leven.  Gebruik eerst wat je hebt, probeer dat op te maken.

En om te zorgen dat je geen miskopen maakt. Maak ik zo nu en dan filmpjes van mijn boeken zodat je eerst in het boek kan kijken alvorens het aan te schaffen.
KLIK HIER  Er staat nog niet zoveel op. Omdat ik "lege" boeken wilde laten zien.






En dat is met "Kleuren is voor iedereen". Juist leuk. Vera laat zien wat anderen maken met diverse materiaal die je in de diverse "hebberig wordende" winkels vrijwel overal kan verkrijgen.
En dat maakt het kleuren juist zo leuk en vooral betaalbaar voor iedereen.

Vera bedankt voor je leuke blog! Hopelijk volgen er meer!

Graag zie ik ook wat jullie creatieve hobby is!
Geef in een reactie hieronder, je blog, fb pagina door of kom naar mijn groep CreaWippies, zie de banner aan de linkerkant en daar mag je alles showen, reclame maken, verkopen! 


1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...