donderdag 11 augustus 2016

Haak mee begint 15 Augustus


15 Augustus Gaan we van start.
De insteek is bestaande openbare GRATIS patronen te gebruiken. Uiteraard worden alle auteurs rijkelijk geeerd en dat hoort ook zo!
Want waarom het wiel opnieuw uitvinden als er al zoveel leuks en moois is. Het is ook daardoor immens moeilijk om iets nieuws uit te vinden want het is echt allemaal al gedaan. Heel veel lijkt op elkaar en ik ben echt een luie haakster :D :D

We beginnen lekker simpel en grappig en perfect te doen voor beginners.
Het leuke is, het is elke week een ander project. Dus je kan overslaan, of later invallen.
Zelf heb ik een hekel aan die grote CAL's / Crochet Alongs, na 2 weken heb ik het al gezien omdat het of gewoon een te groot project is en niet opschiet of niet in mijn tempo ( te snel of te langzaam), dan ligt de druk of te hoog of te laag voor mij. Ik haak echt elke keer af. Dus doe er dan gewoon niet meer aan mee.


Daarom nu gewoon gezamelijk haken. Vooral kleine snelle tussendoor projecten. Je hoeft je leven er dus niet op aan te passen. Dat ligt geheel aan je eigen agenda. Dit eerste onderwerp zijn ook leuke meeneem projecten. En leuk als kado. Snel, klein, grappig en vooral leuk.
 De ervaren mensen kunnen de beginners helpen. We zijn tenslotte allemaal ooit eens begonnen. De 1 vorig jaar en de ander 40 jaar geleden.

Ik haak ook gewoon ter plaatse mee en voor mij geldt het bovenstaande ook maar ik probeer wel alles te doen. Tja is toch mijn idee :D

Het tweede project is ook al bij mij bekend en ligt al klaar :D  Persoonlijk vind ik die nog leukerder. Maar laten we rustig beginnen.


Dus doe mee!
Kom bij de Facebook groep! Haakmee!
Klikkerdeklik

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...