vrijdag 6 mei 2016

Gardening

English below

Tuin
Vandaag geen blog over haken of kaarten maken.
Vorig jaar met Pinksteren  21 mei zijn wij verhuisd, dus bijna een jaar geleden. We hadden tot nu toe nog geen tijd om wat aan de tuin te doen. Dat was echt 1 grote maandlandschap en met geluk, hele berg mooie stenen die achtergelaten waren. Terras was wel al een deel bestraat door mijn man vorig jaar. Straks gaan we verder met het laatste stuk en de andere helft, hebben we gisteren, zo goed als af gekregen en ik ben trots! En zo blij. In mijn volwassen leven heb ik nog nooit een eigen tuin gehad. Dus ik ga helemaal los.

Kruiden en een groentuintje met een klein ( nog) mini rozenboompje er tussen. Gras ligt er! Hond had meteen zijn plek gevonden. WOOOHOOO Net echt!



Gardening
We've move last year on 21th May. Almost a year ago. We didn't had time yet to make sonething nice out of the garden. Well, yesterday we did one half. It's was a horrible mud garden. Now I got a herb and a vegtable garden part. With a tiny rose tree inbetween and grass! Our dog has found his place on the grass.
Today, we are going to finish the other half of this garden.
In my adult live, I've never had a own garden. So, I am totally happy!

Enjoy your weekend!

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden! En zo fijn met dit weer. hier ook weer druk in de tuin bezig. Lekker genieten van je plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! we genieten echt met volle teugen! Wordt je zo blij van!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...