maandag 2 mei 2016

Baby blanket

 English below


Baby dekentje
Ik heb met de lace ripple en rest katoen een babydeken gehaakt.
Stiekem vind ik hem zelf ook erg leuk. Een mooie zomerdeken.
Totaal weegt ie 250 gram en alleen katoen.
Kleuren: wit, lichtblauw, lichtbruin, bruin, roestbruin
Ongeveer 90 x 85cm

Geheel eigen bedenksel


Geniet van de mooie week!
En ik heb een Facebook pagina: KLIK
 



Baby blanket
I've crocheted with cotton a lace ripple afghan.
De blanket became a gorgeous summer blankey
I've used 250 gram scrap yarn cotton in colors:
White, light blue, light brown, brown and orange/brown
It's about 34" x 34".
No pattern, just made it like that,


 Enjoy your new week!
Check out my new Facebook page: CLICK!

2 opmerkingen:

  1. Mooi! En nu het patroon uitschrijven? Kunnen wij er ook één maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha. Ik had al gezegd: Lace ripple. Als je die googled dan ben je er al :D En hij staat in de Haakbijbel.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...