vrijdag 11 maart 2016

Sweater

English below

Trui
Eindelijk is mijn echte to-do-list af. De dingen die ik ECHT moest maken van mijzelf of de twee dekens na.
Gordijntje is klaar. Foto volgt.
En vanmiddag om 13 uur begonnen met dit truitje in trouwens een grote maat anders krijg je een rollade effect, dat zal ik jullie niet doen aandoen en om precies 21.30 was ik helemaal klaar. Zes bollen Katia Big Alabama met naald 7.  Ik ben trots! Eindelijk iets leuks en praktisch voor mijzelf!






Sweater
Finally I've finished my to-do-list. Not my "OMG list" but my REAL to do list of must haves. Besides the two blankets what I am working on. My valance is finished, picture will follow soon.
I've started with this sweater at 1PM and ended excatly on 9.30PM. Easy peasy.
Six skeins of Katia Big Alabama and hook 7mm.  I am so proud, finally something cute for myzelf. Oh and its a big size.


Enjoy your weekend!

6 opmerkingen:

  1. Fijn zo, goed gewerkt!
    Ben benieuwd naar de foto's die volgen.
    Het truitje ziet er inderdaad héél handig en combineerbaar uit. Mooi lentekleurtje ook!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar was je snel klaar mee zeg ..en ook nog mooi
    geworden ook ...heel veel draagplezier ermee ..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super cute and would be so easy to use in layering!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden!! Ik wordt steeds meer jaloers op jouw enorme werktempo. You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Nergens voor nodig. Ik heb meer vrije tijd, dat is het verschil.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...