dinsdag 2 februari 2016

#5 Deken Dinsdag

Deze week wel lekker aan de deken gehaakt. Langzaam maar zeker komt er eindelijk lengte in.

Ik heb besloten dat ik het ook lekker rustig aan doen. Want ik ben heel erg goed in mijzelf in dingen verplichten. Vooral met haken als ik dan een einddoel instel dan doe ik er alles aan om dat doel zover mogelijk van te voren te bereiken. Zo erg, dat ik niet eens meer naar bed ga.  Vandaar dat ik nu bedacht hebt.  "Als ik er maar mee bezig blijf, hoeft niet elke dag, maar wel regelmatig'. 

Wat is een mens toch een vreemd wezen. Dat die zichzelf gek kan maken met totaal onzinnige dingen, zoals dit. Ergens werkt dit nu voor mij. Ik moet mijn prio's betreft hobby aanpassen. En dat lukt wel, beetje bij beetje.

Herken jij jezelf er ook in? Hoe ga jij er mee om? Wat zijn jouw tips en truuks om jezelf niet gek te maken?
 
Mijn sprei past zoals je ziet nog steeds in het emmertje waar ik mijn garen in doe, waar ik mee bezig ben. Kost wel meer moeite. Nog een paar dagen past ie er echt niet meer in :D


Ik moest de kadodeken nog voeren, dit inmiddels ook gedaan en helaas...nog steeds geen foto hahaha.

4 opmerkingen:

  1. Hahaha, heel zeker herkenbaar! Ik hoef niet echt trucjes toe te passen om niet té veel te haken: man, kind en huishouden zorgen er wel voor dat ik met andere dingen moét bezig zijn soms. En mijn slaap is heilig, dus dat zit ook wel goed.
    PS: hopelijk komt de foto van die andere deken snel, want ik ben nu nog meer benieuwd hoor :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard zijn er verantwoordelijkheden die wij allemaal hebben en niet kunnen/willen negeren. Dat is logisch. Dat bedoel ik ook niet.
      De andere deken wordt pas half Juni.

      groetjes
      Diana

      Verwijderen
  2. Leuk wordt ie! Ach ja man, wat kun je jezelf soms helemaal gek maken. Ik heb de laatste weken amper geslapen omdat ik maar van alles op de lijst heb staan die ik graag wil doen. Allemaal leuke dingen, maar ik begin die slaap toch te missen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...