zaterdag 23 januari 2016

Valentijn kaart

Hooooi freubelmutsen :D

Zomaar  uit het niets een redelijk leuke kaart gemaakt.
Waarom redelijk, ik probeer zoveel mogelijk mijn dingen die ik heb, eerst op te maken en mijn mogelijkheden te benutten zoals internet en een printer.
Zo hou je het goedkoop, leuk en zelf foto's bewerken en uitprinten is ook een leuke optie, dan maak je het nog origineler. Oei, nu breng ik mijzelf op een idee :D

Het is een vrolijke voorjaars valentijns kaart geworden.


Bij de Action kan je heel goedkoop diverse vormen en maten stencils/sjablonen halen. Ik heb de grootste maat van de bloemvorm op kraftpapier overgetrokken en uitgeknipt en een maat kleiner op de Graphic45 Bohemian net zo gedaan.

Ook wat GRATIS Graphic45 plaatjes uitgeprint, zoals het vakje waar de label in zit. Deze heb ik met sjabloontjes van bloemetjes met inkt opgefleurt. Dutch Doobadoo vogelhuisje beplakt en de vogel ook en opgeplakt, roosjes en de andere bloemen beide van de Action. Leuk lintje erbij en klaar......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...