zaterdag 16 januari 2016

Gefeliciteerd!

Goedemiddag freubelaars

Volgende verjaardagskaart is ook af.
Ik vind de 3d knipvellen altijd wel lastig. Je krijgt ze nooit zo strak uitgeknipt. Maar deze is wel erg lief! Dus ik kon het niet laten.





Ik heb het groene papier gevouwen op formaat normale kaart. Dit is ideaal papier van Knutsel Engeltje, je hoeft het alleen maar 1 keer te vouwen en voilá en je hebt de juiste maat. Dit heb ik met de stans/embossing machine geembost met wat voorjaars bloemen. De vlinders uitgestanst, dit zijn twee maten, dus je kan leuk met de kleuren spelen. De snijmal van de bloem 2x uitgestanst om ook te spelen met de kleuren.  Uiteraard het meisje geknipt en geplakt.  Less is more. Lieve simpele maar mooie verjaardagskaart.

Gebruikt

  • Gekleurd papier van Knutsel Engeltje
  • Bloemen snijmal van Knutsel Engeltje
  • 3D knipvel van Joy! Crafts Sherri Baldy
  • Sticker met gefeliciteerd
  • Vlinders snijmal van Joy! Crafts, Vintage Flourish Butterflies 6003/0033
  • CC Embossing folder 900-016 
  • 3D foam tape blokjes
  • lijm
  • schaar

Veel freubelfun!



1 opmerking:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...