dinsdag 26 januari 2016

#4 Deken Dinsdag

De kado deken is klaar!!! Lekker vlot gegaan. Sneller dan ik zelf gedacht had. Heerlijk! Hij is toch z0o'n 150cm lang geworden en 120 breed.


Ik kan nog geen complete foto laten zien, de ontvanger krijg hem pas over een klein half jaar en die weet van niks.  Het is wel erg fijn om het nu al af te hebben en dat het geen laatste moment idee is. Maar wel iets waar over nagedacht is.




Al het garen is trouwens Stylecraft special DK. Ik heb NIETS bijgekocht, dus echt mijn garenkast geplunderd. En uitgezocht welke kleuren er bij elkaar kunnen zonder dat het een restjesdeken lijkt. Nu is daar niets mis mee. Maar ik vind het toch mooier als dingen goed bij elkaar passen zodat het 1 geheel wordt.  En mijn kast is aardig leeg.


En zo geprobeerd te maken dat ik enigszins uit kwam met de kleuren zodat ik een kleurenpatroon kon herhalen. Moet zeggen daar heb ik meer werk aangehad dan het daadwerkelijk maken ervan.
Ik ben happy ermee!

Nu weer verder met mijn eigen sprei. Dat duurt nog wel eventjes :D









2 opmerkingen:

  1. Leuk! En zeker een fijn gevoel dat je zo tijdig klaar bent!
    Ik doe dat ook, een kleurpatroon zoeken met restjes.
    Veel plezier met je eigen deken nog :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk! Oh leuk he. In je eigen wolwinkel D:

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...