donderdag 31 december 2015

Het oude jaar



Wat een ongelooflijk creatief en leuk jaar heb ik gehad.
Ontzettend veel geleerd van diverse hobby's.
Workshops gedaan.




Van alles heb ik gedaan dit jaar , scrappen, kaarten maken, haken, noem maar op




Verliefd geworden op Gorjuss :D Los gegaan met kaarten maken.




Zeefdrukken!










 De 3d printer stond ook niet stil





 Workshop gevolgd en daar geweldige mensen leren kennen!

















 Het kleuren ontdekt!



Mijn voornemen/wens voor 2016?
Dat we elkaar blijven inspireren en dat er onderling vriendschappen blijven ontstaan.
Dank jullie wel voor jullie inspiratie en er kan meer inspiratie bij in 2016!
Heel veel plezier vandaag, wees voorzichtig met vuurwerk, wordt niet misselijk van de bollen.  Maar geniet!  <3
Liefs
Diana

2 opmerkingen:

  1. Happy New year! En dat we nog maar lang de witchmail in ere mogen houden. Ik ben heel blij met jou als penpal!
    En tjee, je hebt echt niet stil gezeten afgelopen jaar. De dekens blijven favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Jullie ook happy new year! Ja echt wel!
      Same here!

      Ondertussen weer twee dekens op de naald :D

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...