maandag 23 november 2015

Verjaardagskaart

Haakstraf
Ik heb serieuze haakstraf nu. Behoorlijk last van hand en pols.
Gelukkig verveel ik mij niet. Baal alleen want mijn deken is bijna af.

Kaart
Ik was al vroeg op vandaag en er komen diverse verjaardagen aan.
Dus begonnen aan een stoere mannen kaart.



Wat heb ik gebruikt
De tekst en wolf stempel zijn van Sheena.
De tekst op het witte papier, uitgeprint en bewerkt met inkt.

Omdat ik een waardeloos handschrift hebt, heb ik met de transfermarker de tekst erop gezet. Via paintshoppro tekst geschreven in een leuk lettertype, spiegelbeeld gemaakt uitgeprint en met de marker op papier gezet.
Zo ook de "made by Diana".
Het pootje komt van een leuke stempelpot van de Hema af.











2 opmerkingen:


  1. Ik zag deze al op Facebook en toen vond ik hem al gaaf,
    mooi die wolf (hou ik van) (heb zelfs wolven als tatoeage).
    Maar hoe je die tekst erop hebt gemaakt is helemaal super !
    Weer een geslaagde kaart ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel (kerst)}

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...