Volgers

zaterdag 14 november 2015

Uitgedaagd

Gisteravond zag ik een mooie kerstlabel voorbij komen van Erica. Ze maakt de meest mooie kaarten en zeer gevarieerd wat ik erg leuk vind. Ze zit ook in diverse Design Teams van diverse hobby winkels.

Zelf ben ik net aan een jaar pas bezig met kaarten maken, scrappen e.d. Ik ben voornamelijk een haakster. In verband met mijn gezondheid kan dat niet altijd. En afwisseling is erg goed voor je lijf en hoofd.

Ik reageerde vol enthousiasme op haar Kerstlabel. Want ik ben gek op labels. Je kan ze echt overal voor gebruiken en je hebt ze in de meest uiteenlopende vormen. Dus Erica zei letterlijk: "Ik daag je uit ook een gave tag te maken". Vond ik een geweldig leuk idee! Dank je wel!

Zo gezegd en zo gedaan.



Vorige week met de workshop kennis gemaakt met sprayinkt en mixed media.

Het is een grote label van 16cm x 8cm. Dus je hebt heerlijk de ruimte om los te gaan.
Eerst de label met gesso bewerkt want de kleur van de label vond ik niet zo mooi.  Daarna met Dutch DoobaDoo mask en Dutch Doobadoo structuurpasta wat oneffeheden aangebracht. Dit met de heattool droog gemaakt.



De rode sprayinkt erover heen gespoten een paar keer. Deze zit met glitters.  3d kerstman label in elkaar gezet van het kerstpakket van Docrafts Papermania, de strik, belletjes en kalendar komen daar ook vandaan. Nog 2 eigen kraflabels toegevoegd en deze met bruine distress inkt beetje oud gemaakt. De stempels met Versamark en clear glossy embossing poeder bewerkt.



Met de paperstresser de rand van de grote label en de kalender bewerkt. Rood/wit slagers touw erbij. Lint die ik nog had met Merry Christmas, natuurlijk koordje door de label en klaar.

Ik vind hem zelf erg goed gelukt.
Bij deze daag ik jouw uit om ook een kerstlabel te maken!
Kijk ook bij Erica voor andere idee├źn. Zij heeft een hele andere kerstlabel gemaakt. Erg leuk al die verschillen!


1 opmerking:


  1. Nou zeg wat een mooie en lieve woorden, ik bloos ervan.
    Wat zo'n kleine spontane uitdaging al niet teweeg brengt....
    Maar woww jouw label is ook echt te gek gaaf, je hebt er ook echt
    werk van gemaakt, veel technieken, kleuren en gave details !
    Super Diana ! En ook leuk dat je je haakhobby kunt afwisselen met
    je papierhobby. Bij mij is het net andersom hihi, ik haak tussen mijn
    kaartjes maken door ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...