donderdag 26 november 2015

# 5 deken Donderdag

Hoi allemaal,

Deze week bewust niet op Dinsdag een bericht geplaats. Waarom?
IK BEN KLAAR!!  *stuiter stuiter!

27 Oktober begonnen en vanochtend afgemaakt.

Nog even weinig foto's van de deken. Je mag het even met deze doen.
Hij is 2 meter lang en 130cm breed. En heerlijk warm!

Het is exacte patroon van Attic24 van de Cottage deken. Het GRATIS patroon kan je bij de Echtstudio vinden in het Nederlands.Het kleuren(haak)pakket kan je ook bij de Echtstudio bestellen incl patroon. Kijk bij het garen bij "Stylecraft Special DK".


2 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat hebt zitten stuiteren. Wat een beeldschone deken is dit geworden. Echt een plaatje. Ik wens je hele fijne en warme avonden toe.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Echt een hele gave deken geworden, super mooi ☺
    Veel lig plezier eronder op de bank hihi
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...