dinsdag 17 november 2015

#4 Deken Dinsdag

WOOHOO!

Een mijlpaal gehaald. Eigenlijk twee.
Ik ben over de helft, de helft is 84 rijen, dat was mijn doel en ik heb vandaag precies 100 rijen gehaald!
PARTY! Doel was eigenlijk alleen de helft.


Moet wel zeggen, het geeft mij weer een beetje boost. Vandaag 6 rijen = 3 kleuren gehaakt, ik wilde een rond getal en dat was de 100. Ga ik proberen mij aan de 2 rijen, 1 kleur te houden per dag. Puur om rust te krijgen en ook andere dingen te doen. Ik merk dat ik TE veel met de deken bezig ben. Ook niet goed. Klein simpel haakwerkje ernaast, die schiet lekker op.





Wel grappig, normaal voordat ik wilde haken, ging eerst puinruimen en schoonmaken in huis. Dan pas haken dan had ik de hele dag om leuke dingen te doen. Nu ga ik eerst mijn dagdoel haken en dan pas de huishoudelijke verplichtingen. Mijn prioriteit is blijkbaar veranderd hahaha.









Het begint nu een deken te worden of meer een plaid. Deze is iets kleiner dan de vorige. Nu al lekker warm op mijn benen, als ik aan de haak ben. Ik vind deze steeds mooier worden en past zo goed bij ons Industrial Rustig stijl in huis.  Het geeft net even extra kleur en warmte.








3 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...