maandag 13 november 2017

Eefjes Creaties & Diana's Webshop

Goedemorgen! 
Nieuwe week, nieuwe kansen!

Sorry Dutch only today! 

Eefjes Creaties
Mijn goede vriendin Everdina is een geweldige haakster en dan vooral met knuffels en baby spullen.
En ik vind het altijd leuk om elkaar te steunen en te promoten, kleine moeite en vooral groot plezier.

En daarom heb ik voor haar op mijn blog, pagina aangemaakt, waar men bij Everdina leuke knuffels op maat kan bestellen en nog veel meer!

Klik op de foto of tekst om naar de pagina te gaan met al haar informatie of klik bovenaan of hier op Eefjes webshop



Diana's Webshop
Uiteraard kan je bij mij weer totaal andere producten bestellen en aanvragen.
Ik ben nog druk bezig met diverse leuke en vooral handige producten. Daarom combineert het zo leuk met Everdina.

Ga naar Diana's Webshop  , bovenaan, voor de Inktmolen en  meer producten.

Diana's Webshop

Everdina en ik zijn beide hobbyisten en doen dit allemaal in onze vrije tijd en voor de lol.


Fijne dag allemaal!
Bedankt voor het lezen en reageren. Altijd leuk om een reactie te krijgen!


5 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...