vrijdag 13 oktober 2017

Friday the 13th

Vrijdag de 13de
Dat is het vandaag :D   Ik ben in het najaar echt in mijn element als paganist zijnde en Samhain, het Keltische nieuwejaar  komt eraan, 31th okt/1 nov, heerlijk!

Silhouette
Wij hebben eindelijk na een tijd van sparen een geweldige aanschaf kunnen doen. Een Silhouette Cameo 3. Man, wat een uitvindimg!!!  Je kan er belachelijk veel mee.  Ik ga dus ook helemaal los en gelukkig heb ik voorlopig genoeg papier. :D

Gratis
Ik heb een Halloween waxinelichthoudertje gemaakt. De "Halloween" is helaas nu even slecht te lezen. De gratis cutfile van het lantaarntje komt van Monica's Creative Room en de geweldige gratis Halloween tekst komt van Creative Ele af. Klik op hun namen om naar hun blog te gaan voor de gratis bestanden en laat daar ook een leuk berichtje achter.

Ik vind hem helemaal leuk! Jij hopelijk ook!
Fijn weekend!

************

Friday the 13th
It's just another day :D  I totally love the fall season. I am pagan and Samhain ( celtic new year) is coming up on 31th oct/1 nov. I just love it!

Silhouette
After a while saving money we finally bought the Silhouette Cameo 3. WOW! What a machine! How is it possible, we lived without it! :D  I just totally love it! haha.

Freebie
I've made a halloween tealightholder from a freebee from Monica's Creative Room and I've used the awsome new freebie text from Creative Ele . Click on the names to go to the freebies and a leave a nice message at the blogs.

I just love this little lantarn, what about you?

Enjoy the weekend!


6 opmerkingen:

  1. Wat geeft dat een leuk effect als er een lichtje in brand. Mooi gedaan. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow what an amazing project! Great job!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt Diana, wat een prachtig apparaat, veel knutselplezier ermee...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Diana.
    Ik zie dat je helemaal los bent gegaan.
    Super spooky!👀
    Prachtige decoratie met Halloween.
    Oohh zo'n Silhouette Cameo lijkt me ook handig. Mijn man vroeg me gister ook of dat niet iets voor mij is.Misschien ooit. Ga eerst kijken wat jij er allemaal mee maakt😊.
    Wens je heel veel plezier de komende tijd!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...