Volgers

woensdag 13 september 2017

Sunny Day Crafting Challenge #52

#52
Vandaag start ik als nieuw DT lid bij Sunny Day Crafting Challenge  en het thema voor deze week is K van Kite ( Vlieger).
Ik heb een huis decoratie gemaakt waar je zelfs nog wat in kan doen en de echte veren van mijn eigen twee Steenuilen gebruikt. Ik spaar de veren al jaren op. De kleur, de veren en de wind doen mij aan herfst denken en lekker uitwaaien op het strand met een vlieger.

Sunny Day Crafting Challenge is een wekelijkse challenge blog, waar je voor de lol meedoet.
Elke Woensdag om 6 uur 's morgens Nederlandse tijd start er een nieuwe challenge.

DOE MEE!

Fijne dag!

**
#52
Today I start as a new DT member at Sunny Day Crafting Challenge  and this week theme is K from Kite.  I've made a house decoration, where you can put something in it.  A kite reminds me of Autumn, wind, walking on the beach and fly a kite. I've used real feathers from my own two Little Owls.

Sunny Day Crafting Challenge  is a weekly challenge blog and you participate just for fun. Every Wednesday at 6 am Dutch time and 5 am UK time starts a new challenge.

LET'S PLAY!



Sunny Day Crafting


Challenges I participate:



16 opmerkingen:

  1. Mooie hanger, Diana en gefeliciteerd dat je dt-member bent geworden bij Sunny Day Crafting.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele leuke hersftvlieger is dit Diana, zo leuk met die veertjes en ja de herfst is er echt nu...pffft

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Diana, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. En natuurlijk kom ik dan meteen ook even bij jou een kijkje nemen. Super leuke creatie heb je gemaakt voor de challenge en wat gaaf om daar dan de veren van je eigen steenuiltjes voor te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing project!!!
    Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog.
    Ana Isabel DT Coordinator.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan Diana....wat speciaal om de veren van je uiltjes te gebruiken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Incredible project! Thanks for being a part of our DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful Fall decoration!! And it's extra special with the addition of your own feathers! Thanks for playing with Di's Digis.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...