donderdag 27 juli 2017

2 years wedding anniversary

❤Vandaag zijn wij twee jaar getrouwd en al ruim 16 jaar samen. ❤

Ruim 17 jaar geleden ontmoet op het internet. Ik heb eerst nog de boot afgehouden voor een jaar en daarna sloegen de vlammen over :D  Dus 16 jaar samen
Voor mij is dit erg bijzonder en belangrijk omdat ik de laatste jaren ziek ben geworden en  tja je bent een vrouw of niet, daar zitten ook helaas wat fysieke nadelen bij en toch wilde mijn grote liefde nog steeds met mij trouwen.  Dat vind ik echt bijzonder! Want mentaal verander je toch ook.  Ook vooral het afhankelijk  MOETEN zijn, wat gelukkig inmiddels al weer een stuk beter gaat met mij.

We weten allebei al hoe het niet moet en daarom voelt het toch intenser en mooier voor mij.
Je staat er toch anders in dan als je 19 of 20 bent. Puur uit levenservaring, wat de leeftijd meebrengt. Klink wel heel oud nu haha.

Eigenlijk vind ik wel mooier qua emotie want het is intenser en als je jong bent hoort er gewoon een dik feest bij. Dat is gewoon zo. Alhoewel ik wel van feestjes hou, hebben we dat niet gedaan, niet groot.  Dat wilde ik gewoon vertellen :D  We doen er niks aan, ik krijg al genoeg van mijn lief... te veel soms zelfs....


Het enige "feestje" wat ik nu geef, zijn de  twee winacties boven aan op mijn blog.  Kijk gauw voordat deze afgelopen is!


πŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œ

❤Two years wedding anniversary and 16 years together❤




More than 17 years ago, we met on the internet and I didn't want a relationship for a year, so now we are 16 years together :D
For me this really a important thing. The last couple of years I became sick and needed more help with all kinds of stuff. And offcourse I am a woman, so my physic looks changed too and mental too, and after all this negative stuff, he still wanted to marry me! I thinks that's  FANTASTIC!
We've been together more than sixteen years and we both know , how it doesn't work in a marriage. I think that's why it's now intenser when you are marrying in a bit older age.  More life experience and so...
No party here... just having our holiday together and just wanna tell this :D


πŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œ

7 opmerkingen:

  1. Congratulations on your anniversaryn Diana!
    Have a great day.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte en nog vele jaren samen in liefde gezondheid en geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Diana en Stefan van harte gefeliciteerd met jullie 2jarig huwelijk en nog heel veel geluk samen.

    groetjes vanaf ons vakantieadres in Duitsland, Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie 2 jarige trouwdag . fijne dag samen.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met jullie 2 jaar en één dag... ;-)
    Zo fijn als je die ene gevonden hebt en er samen voor kan gaan. Veel geluk ook in de toekomst!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations on your anniversary!
    have wonderful day!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...