woensdag 26 juli 2017

#123 Creative Moments

#123
Er is weer een nieuwe challenge begonnen op heCreative Moments Challenge blog met als thema alles mag en  als optie is Summerfun.
Ik heb de digi gebruik van Sparkle N Sprinkle genaamd Puppy Girl.
Het is de eerste keer dat ik met alchohol markers heb gekleurd. Ik kon een set overnemen van Spectrum Noir markers.

Ik zie je creative talent graag terug op de Creative Moments Challenge blog.

Veel plezier!

***
#123
A new challenge started at Creative Moments Challenge blog with as theme anything goes / summerfun
I've used a digi from Sparkle N Sprinkle
First time I've colored woth alcohol markers, Spectrum Noirs

I love to see your creative talent on the Creative Moments Challenge blog
I see you there!

Have fun!





4 opmerkingen:

  1. een echte meiden kaart en lekker vrolijk Diana
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet image, beautiful summery colours and a lovely design...fabulous die cuts too, love the dreamcatcher!
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...