Volgers

donderdag 29 juni 2017

Workshop

Workshop
Voor mijn workshop op het Creaspektakel op 19 augustus in Kampen, heb ik natuurlijk nog een paar nieuwe voorbeelden gemaakt. Deze kaart kan draaien, daardoor heb je veel mogelijkheden.
Dit zijn de basiskaarten die je maakt en mee naar huis mag nemen.
Ook ga ik bij mij thuis in Ermelo een aantal workshops geven met deze kaart.

Heb je interresse? Mail mij. o.v.v. Workshop


  • Locatie: Ermelo, bij mij thuis
  • Maximaal 4 personen - minimaal 2
  • Tijdsduur: ongeveer een uur
  • Wanneer, dit kan op diverse momenten van de week en dag
  • Alle materialen zijn aanwezig
  • Prijs €5 inclusief koffie/thee en wat lekkers
Natuurlijk kan je op het Creaspektakel nog meer workshops volgen, klik op de banner rechts in het menu. 

Fijne dag!

***
Workshop
Only for in the Netherlands

I've made some example for my workshop at the Creaspektakel in Kampen at 19th of august. And ofcourse for my workshops at home. This card can turn and that'sreally fun. These basic cards you are  going to make and take home.  Also if you are interrested you can follow a workshop at my home in Ermelo, The Netherlands, please email me 

  • Location: at my place in Ermelo
  • Maximum of 4 people and minimum of 2
  • Takes about an hour
  • When, different times and day possible
  • All materials are here
  • Price: €5 including coffee/tea and some treats
Enjoy your day!






4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gedaan!! Ze zien er prachtig uit. Ik zou graag een workshop bij jou volgen, maar dat lukt niet meer voor de vakantie. Dus wordt dan pas na het creaspektakel, hahaha. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat mooi Diana!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...