dinsdag 2 mei 2017

Wine

Wijn
Ik lust af en toe wel een glaasje wijn vooral zoete witte ( hint hint) 😁
Wederom weer een poging om te laten zien dat je met goedkopere merken zoals Dutch Doobadoo and Craft Sensations ( Action) hele leuke dingen kan maken. Ik heb er geen aandelen in, was dat maar waar hahaha. Ik hou ervan om met weinig iets groots te maken.

En dit soort projecten wat net even anders is dan een kaart is toch wel mijn favo. Vooral Dutch Doobadoo heeft dit soort mallen waar je geen stansmachine voor nodig hebt.

Gebruikte materialen
  • Dutch Doobadoo wijn label
  • Kraft papier
  • Design papier van de Mix & Match Wallpapers Dandy Retro van Craft Sensations
  • Diverse stansen van de Action, ik weet niet meer welk merk dat is 
  • Stempel roos van Craft Sensations
  • Stabilo 88 voor het inkleuren van de stempel
  • Bloemetjes van de Action, geen idee welk merk
  • Lint
Wat vind je ervan?

Fijne dag

***
Wine
Once in a while I like a good glass of sweet white wine (hint hint) 😁 I've tried again to make something nice with cheap but good materials. No I am not a stockholder, I wish hahaha. But I love to make some beautifull with cheaper stuff. I think it's a succes don't you?!

I love these kind of project, like labels and boxes. And the fun thing is also the stencils from Dutch Doobadoo, you don't need a cutting machine for it. All by hand.

Used materials

  • Dutch Doobadoo wine tag
  • Kraft paper
  • Design paper Mix & Match Wallpapers Dandy Retro, Craft Sensations (Action)
  • All kinds of dies from our favorite store Action
  • Clear stamp rose, Craft Sensations (Action)
  • Stabilo 88 coloring the stamp
  • Little flowers from Action, no idea what brand
  • Ribbon
What do you think?


8 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...