maandag 29 mei 2017

Stick n Color

Glasverf
Jeutje, ik heb zeker al 5 jaar glasverf in kast staan, nieuw dus. haha
En ik kreeg als kado paar geweldige leuke Stick n Color setjes. Ik kende het niet en vind het zoooo leuk! Deze plak je op het glas en hopla kleur het in. Op papier kan ook. Maar dit vind ik leuker.
Heerlijk om in de tuin te doen. Ik heb nog wat plexiglas liggen ... dus voila...

Het is een geweldig product van JEJE, je kan het o.a hier vinden KLIK 

Fijne maandag!

****

Glasspaint
Someone gave me a cool present. I got no idea, how it;s called in English. It's stick and color.
Stick it on glass and you can paint it. I had some new glasspaint for some years and had really fun today with it.  It's a product from a company name JEJE and you can find it here , clickhttps://findittrading.com/nl/dream-catchers.html

Enjoy your monday!





3 opmerkingen:

  1. Weet je ook waar ze te koop zijn, heb gekeken bij de link en die dreamcatcher zijn ook mooi, daar weet ik wel wat mee hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...