Volgers

zondag 7 mei 2017

Big girls

Dikke dame
Sinds een aantal jaar door medische zaken ben ik enorm aangekomen in gewicht en dat is best even wennen als je altijd volslank bent geweest, maar kon bijvoorbeeld altijd erg goed slagen in de standaard kledingwinkes en nu gewoon dik en moet ik toch de grote maten winkels opzoeken. Dat kan best confronterend zijn. Hier vind je mijn "medische" verhaal.

En daarom ben ik bezig met een soort van "Selfie Challenge" en dat doe ik puur voor mijzelf en niemand anders. Mijzelf accepteren.
Wat een ander vind, boeit mij niks want ik kan het toch niet veranderen. Ik kan wel veranderen wat IK ervan vind en dat telt.

Laat een vriendin van mij Mechteld van Steensel nu hobby fotograaf zijn en heeft aangeboden om wat foto's te maken van mij. Op het moment voel ik mij erg goed, nieuwe bril, nieuw haar, nieuwe kleren....daar knap je van op, voel me al geweldig alleen daardoor!

Vandaag zondag 7 Mei naar het Speulderbos vlakbij huis, Ik ben gek op het bos namelijk. Voel mij dan echt thuis. Wat foto's gemaakt. Enorm gelachen, ik kan helemaal niet zo ver lopen en we waren notabene verdwaald, ik die het wel wist, nam een verkeerde afslag hahaha.  Hier houd ik wel even een week last van maar zoals je kan zien, is het het absoluut waard geweest.

IK MAG ER ZIJN! Dikke dames zijn ook mensen en vooral mooie mensen en lekker veel mooi ook!!!

Ik ben trots erop! 

VRAAG: weet iemand hoe ik die profielfoto bij blogger (links in het menu) mooi scherp krijgt?

***

Big girls
Since a couple of years I've gained a lot of weight, I became ill really really fast and couldnt walk anymore, than you gain weight, logical ofcourse.
I've started this year with a "selfie challenge" just for me. I need to accept me as me, big or small. I am me. I don't care what someone thinks. Because I can't change that. But I CAN change my way of thinking.

Mechteld van Steensel my friends does semi pro photoshoots. So, I got a new outfit, new hair, new glasses and I am alreaddy feeling totally awsome :D

Today we went to the woods nearby. I love the woods! Than I feel at home.  Made some pictures and laughed alot, because I knew where we're going.... ahum... yeah right, we got lost hahaha. I hardly can walk so I know I am gonna feel this the next week. But it's al worth it!!!

Because big girls ARE beautifull, well we are more beautifull hahaha.  I feel really awsome and beautifull! So I am happy and proud!

Question: Does anyone know how I get the profile photo from blogger better ( left in the menu)?








8 opmerkingen:

  1. ik vind je foto's prachtig Diana!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, ben je sinds kort aan het volgen, kwam je tegen ergens op internet en omdat ik zelf ook in Ermelo woon moest ik je natuurlijk wel gaan volgen :).
    Het speulderbos is echt fantastisch (sowieso wonen in een prachtige omgeving) en ombind je foto's erg mooi geworden, je straalt! Wat fijn dat je je op deze manier goed voelt, top.
    De foto heeft te maken met de instelling van je sidebar denk ik, maar zeker weten doe ik het niet. Misschien weet iemand anders het :).
    Fijne avond nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke dat typen op mn telefoon ging niet helemaal lekker maar je snapt vast wat ik bedoeld ;)

      Verwijderen
    2. Haha. Leuk zeg! Gezellig!
      dank je wel!
      Ja ik snap je haha

      Verwijderen
  3. Prachtig Diana! Je straalt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige foto's Diana en ik weet daar alles van ben door mijn ziekte ook heeellllll veeeel aangekomen.
    Maar ik heb het gewoon geaccepteerd en probeer er zo goed mogelijk uit tezien zoals ik wil en wat iedereen denkt vind ik ook niet erg...............we zijn zoals we zijn als je maar goed bent.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. you are very beautiful Diana!
    stay positive !
    I also love to go in the woods.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...