Volgers

woensdag 26 april 2017

Hydrangea

Hortensia
Er is een run op de geweldige bloemenstempels van de Action.Via via heb ik de Hortensia te pakken gehad en via via krijg ik de rest, Jeej. Wat wil je? Ze zijn mooi en spotgoedkoop 69ct per set.
Ook de stencils/sjablonen zijn geweldig leuk. Deze kwam ik vorige week bij toeval tegen. Nou ja dan heb je er 5 voor 67ct en in totaal 30 stuks, nou kan je wel even mee voort toch?
Onze favo prulwinkel nu tegenwoordig slash hobbywinkel :D  heeft ook erg goed papier.
Dus ik ben aan de slag gegaan met zoveel mogelijk spullen van de winkel.

Gebruikte materialen van de Action

  • Vlinder stencil (kan niet in de stansmachine, is geen snijmal)
  • Hortensia stempel (hoort bij een set)
  • Tekst stempel (hoort bij een set)
  • Vlinder snijmal
  • Bloemetjes
  • Linnen karton
Overige gebruikte materialen
  • Paarse panpasel 
  • Versamark
  • Versafine Onyx Black

Fijn weekend!

****
Hydrangea
We got a awsome really cheap store, named the Action. No Idea if the store is located in more country's. They got a lot of really really cheap but good craft supply.  Because they're really cheap it's almost always empty in the clear stamp / die cut alley. I found one of the newest clear stamp the Hydrangea, its one of a set and it costs 69 Eurocents... And the masks are also awsome! You get 5 vor 67 Eurocents in total theire are 30 of them.  So I've made a card with almost everything from that store.

Used materials from the Action

  • Butterfly mask
  • Hydrangea clear stamp
  • text stamp ( a set)
  • Butterfly cutting die
  • Flowers
  • Linnen cardstock
Other used materials
  • Purple panpastel
  • Versamark
  • Versafine Onyx black
Enjoy your weekend!





7 opmerkingen:

  1. een hele leuke vrolijke kaart Diana, ik had vanmorgen 3 setjes gepakt van die stencils, maar de hortensia stempel heb ik niet zien liggen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Er is echt een run op. Inderdaad in heel weinig winkels te vinden. De stempels.

      Verwijderen
  2. Heb je gezien dat je mooie lantaarn bij Southern Girls gewonnen heeft? Proficiat!
    Dit is een prachtig 'Action' kaartje geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JAJAJAJAJA Gaaf he! Dank je wel

      Dank je wel!

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Ik wil ook naar action, hihihi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh what a lovely Hydrangea, flowers and purple paper.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart geworden! die kleine bloemetjes had ik ook al in mijn mandje ( haha zeg maar karretje) laten vallen..

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...