Volgers

vrijdag 24 maart 2017

Use your stash

Gebruik wat je al hebt
Onder deze motto ben ik momenteel veel aan het maken. De bakken wat leger proberen te krijgen.
En vandaag dus een winter/kerst kaart uit het Quick & Easy #3
Met een knipvel van Amy Design Wintertide
Dit is dus mijn eerst winterkaart van 2017

Fijn weekend!

***
Use your stash
At the moment I am trying to use my stuff what I already got.
This time a christmas/winterkaart from the Dutch Quick & Easy #3 with a lovely decoupage picture from Amy Design called wintertide.
This is my first wintercard for 2017

Enjoy your weekend!


15 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk kaartmodelletje!
    heel mooi.
    Als aanmoediging voor winterse kaarjes kan je misschien nu en.dan eens meedoen met 52 Weeks to Christmas op donderdag? volgende week lanceren we weer de nieuwe maandelijkse challenge..
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik heb er idd over na zitten denken. Misschien ooit eens. :D

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Ik neem me ook elke keer voor om dingen eens op te maken of te gebruiken....maar ik kom elke keer in de verleiding om nieuwe dingen te kopen :-S. Vooral dp...fijne dag! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik koop ook dingen. Wat ik nu wel doe als ik nu dus iets koop dan inderdaad ook meteen gebruiken minimaal 2x. Anders ligt het dus weer in een hoek en vaak combineer ik dat met "oude" dingen.

      Verwijderen
  3. Heel mooi! Ben benieuwd of je het streven naar 'Use your stash' lang volhoudt.
    Succes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je een beetje hebt opgelet, bijna altijd wel in combinatie met andere dingen.
      Ik moet van mijzelf sowieso de nieuwe aangekochte dingen meteen gebruiken minimaal 2x en dat lukt en meestal dus in combinatie met iets "ouds".
      Wordt je nog creatiever van hahaha

      Verwijderen
  4. Hele mooie kaart, leuk die uil. Ik heb ook besloten voorlopig geen designpapier meer aan te schaffen en eerst het 'oude' op te maken.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik heb niet gezegd dat ik niets aanschaf hahahaha.
      Ik probeer dingen te combineren.

      Verwijderen
  5. This is fabulous Diana, such a lovely decoupage image and great design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a super fun design Diana, the Owls are just perfect together.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love hove you made this card. It is awesome.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...