Volgers

woensdag 29 maart 2017

Stars

Vriendschap
Soms wil je iemand even een hart onder de riem steken,
Memento, Embossingpoeder en wat leuke stempels.... Ideaal mijn stempelhulp ook voor het werken met Versamark ink. Kijk bij "Te koop" hierboven voor de stempelhulp.
Geen stansen gebruikt, het vaantje met de hand geknipt.

Simpel maar zeer geslaagd!

Stempel met "Friend" is een beetje crackled stempel daarom lijkt de tekst mislukt, wat niet zo is.
Tekst stempel van Sheen Douglas "Keep your eyes on the stars and your feet on the ground"
En de "sending a message" is volgens mij van een Creatable stans van Marianne Design. Daar hoort nog een telefoon stans bij, die ik dus nu niet gebruik hebt.

Nu verder samen knutselen met mijn man, die is vrij vandaag en helaas geen zon. Hij is net zo creatief als ik, alleen iets technischer, zoals de 3D printer, hij wil nooit dat ik hem noem.

Fijne dag!


Ik weet ook niet meer van wie die is.
No idea who the author is of this stamp

Sheena Douglass stamp


Friendship
Somethimes you wanna let someone know, that you really care about them.
I've different colors Memento ink, embossing powder.

I love the simplicity of it and the colors black and purple is always my favorite.
The first picture is of the "Friend"stamp so that you see, that the letters are a but crackled and not a failure on my card :D  The Sheen Douglass text, is just aswome!
No dies used, the banner is cut by hand.

My husband has a day off, jeej! Love that! He is just a creative as me, even more, I think.
Togheter we are going to have an creative day, hope you too.

Enjoy your day!


Challenges





14 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! Geniet van jullie samenhobbydag!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie achtergrond en leuke lift, Diana. Dank je wel voor het meedoen aan de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Diana, hele mooie achtergrond gecreërd en die mooie geemboste tekst komt er heel mooi op uit...
    Leuk dat jullie samen knutselen...volgens mij heel gezellig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart, ook je kaartje van gisteren, vind ik echt niet té 'tuttig' hoor!
    fijne knutseldag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, Diana...je achtergrond is ook gaaf! Veel knutselplezier samen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combinatie van stempels, leuke lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal diegene goed doen, zo'n persoonlijk kaartje! Leuke lift geworden, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...