Volgers

maandag 5 december 2016

Winactie Stempelhulp NIKKI

Extra belangrijke informatie 
Wegens het geen animo voor deze leuke actie: Is er besloten dat bij deelname van minimaal 30 mensen, die volgens de spelregels deelnemen, de winactie doorgaat. Ik betaal dit uit eigen zak en beetje moeite mag er wel voor gedaan worden. Kleine moeite en hopelijk voor jouw een geweldig groot plezier! 

Update: 28-12-2016 Omdat jullie TOPPERS zijn en we zijn er al, kan men nog meedoen tot
3 Januari. Dan maak ik de winnaar bekend. Lees wel even de voorwaarden in het rood , helemaal onderaan.

****************************************************************

WINACTIE!!! 
WINACTIE!!! WINACTIE!!! WINACTIE!!! WINACTIE!!! WINACTIE!!! 
HOERAAA! Ik ga de grote verloten. Dus met de binnenmaat A4.

De nieuwe NIKKI met binnenmaat A4 staat te koop bij www.dok73.nl. Zonder accessoires. Je dient zelf een foammat of een magneetvel o.i.d. in te leggen. Zo kan je zelf de hoogte bepalen voor je stempels.

Hoe werkt het en hoe het eruit ziet kan je hieronder in het filmpje bekijken.


De Winactie
Het prototype NIKKI met de binnenmaat A4 en met een foammatje mag dus verloot worden. Ter waarde van €14.95 (tijdelijke korting actie)

Je krijgt er een foammatje, magneetvel en een liniaal erbij!!!!! COMPLEET!


Het is ontzettend moeilijk om deze goed op de foto te krijgen, door het doorzichtige plexiglas zie je niets op de foto :D  Mijn excuses ervoor. Op het filmpje zie je degene die verloot wordt.


Wat moet je doen?
  1. Volg deze blog, via email of google followers, zie het menu aan de linkerkant. Voor tablet en mobiel, bekijk de eerst volgende twee foto's hieronder voor uitleg met de groene tekst. 
  2. Reageer hieronder met een leuke reactie


  3. Foto 1
    Als je via je tablet of mobiel meedoet dan kan je dit doen voor een betere weergave:

    Scroll naar beneden en klik "internetversie weergeven" aan. 


    Foto 2
    Dan krijg je de gehele website te zien met ook het "volg gedeelte"




    Heb je het bovenstaande gedaan dan doe je mee. En hoe meer mensen, hoe leuker! Op deze manier kunnen EN de facebook mensen mee doen en de mensen zonder facebook meedoen! 

Ergens rond de kerst maak ik de winnaar bekend!
Dat kan deze week zijn, kan in Januari zijn. :D 



Voor in Nederland wonende deelnemers zijn de verzendkosten inbegrepen. Helaas voor België komen er verzendkosten bij voor de ontvanger€3.55 extra via KIALA. Ik wordt niet gesponsord. Bedankt voor je begrip. 
Deelnemers tot nu toe, je kan nog meedoen tot 3 januari

1 Anita Dijk
2 Miranda K
3 Petra L
4 Marianne
5 Nancy Soetaert
6 Rosina
7 Celaine Vonk
8 Marga Bisschops
9 Kimmie
10 Lonneke
11 S. Draanen
12 Pinklady Derksen
13 Joke
14 Karin van Eijk
15 Esme van der Lugt
16 Jacqueline Pannekoek
17 JudithB12
18 Joanne Kramer
19 Gonny
20 Diny
21 Mirjam Berkhout
22 Dora
23 Crealientje
24 Henriette
25 Joke v.d. L - v.d. B
26 Miekske Dinges



62 opmerkingen:

  1. Nooit meer mijn stempels daar waar ik ze niet wil, maar altijd waar ze Horen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handige uitvinding! En een leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie heb je bedacht. Ik stempel niet dus ik doe niet mee aan de actie maar wilde toch even mijn mening geven.
    💖

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat een leuke actie! ziet er handig uit.. ik doe graag mee, en ik zal deze actie even delen voor je. Groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag deze actie bij Miranda K op facebook en werd wel nieuwsgierig en kwam even kijken. Nou dan even word natuurlijk ook volger en ook ik ga je actie op mijn blog delen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat top dat je de actie nog wat langer laat doorlopen. Ik heb de datum ook aangepast op mijn blog ;-)

      Hele fijne jaarwisseling en lieve groet, Petra

      Verwijderen
    2. Dank je wel wat lief! Nou niet verlengt maar wat extra's toegevoegd :D

      Verwijderen
  6. Hallo Diana, Ik heb via Miranda je winactie gezien en denk dat je stempelhulp voor veel mensen een goed alternatief is voor de Misti. Ik doe daarom ook graag mee met de actie en heb het op Facebook en mijn blog gedeeld, zodat je misschien meer bekendheid krijgt. Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Daarom heb ik het ook ontworpen want hobby moet wel leuk blijven

      Verwijderen
  7. Vond jouw blog via Miranda K. Dit ziet er een mooi alternatief uit voor de misti!
    Lief van je om dit te verloten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik ben via Miranda K hier gekomen en heb het leuke filmpje gezien...en nou wil ik natuurlijk ook wel graag meedoen om deze te te winnen ...zou wel heel handig zijn met stempelen..Bedankt voor deze kans...en natuurlijk bemn ik volger geworden
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Diana,

    wat een geweldige actie heb je weer georganiseerd. Je bent fantastisch. Ik volg je al een tijdje op Facebook en ik merk toch wel dat ik die creativiteit van jou heel erg waardeer. Super om je zo lekker bezig te zien.Ik ben dol op stempelen en daarom doe ik heel graag mee met deze actie. Helaas heb ik zelf nog niet zo'n handige hulp om mee te stempelen dus hij is bij mij van harte welkom. Ik zie er nu al naar uit om lekker creatief aan de slag te gaan met deze stempelhulp. Ik wens jou alvast hele fijne dagen toe!

    Celaine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een leuke acties en heb hem voor jou gedeeld op FB.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Diana,

    Wat een leuke actie en ik zou het leuk vinden als ik aan de slag zou kunnen gaan met de stempelhulp. Dan zou ik nog meer leuke projecten kunnen gaan maken, en daarom ga ik hem delen op mijn facebook!

    Creatieve Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke en lieve actie. Ik doe graag mee en zal mijn vriendin ook even in seinen.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zal mijn knutselvriendinnen even taggen en zeker weten dat hun ook blij zijn met deze leuke aktie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super actie en zou er super blij mee zijn stempel erg veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben de volgende die het via Miranda heeft gehoord, super dat zij dat doet!! en natuurlijk doe ik graag mee, eerst even volger bij je geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig! Welkom!

      Zeker geweldig dat ze dit doet, wordt zeer gewaardeerd.

      Verwijderen
  16. een hele leuke actie Diana heb je gaaf gemaakt en ziet er goed uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele gave actie meis, ik ga deze voor je delen hoop dat er nog wat meer reacties zullen komen op zo'n leuke actie.
    Lijkt me zelf ook een super handig apparaat.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gepiept hoor, Facebook, twitter, blog n google gedeeld. Heb het gehele filmpje even bekeken en je hebt er een mooi filmpje bij gemaakt met duidelijke uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig lief! Dank je wel!
      Je staat er ook bij

      Verwijderen
  19. Hoi Diana, jij hebt mij gevonden en daardoor volg ik jou! Super leuk, wie weet zit er in de toekomst wel een knutseldate in, omdat we zo dicht bij elkaar wonen.... Wat een leuke winactie joh! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een leuk plan voor 2017!
      Dank je wel!Je staat er ook bij

      Verwijderen
  20. O ik zag net de link bij jacqueline en dcaht ga is kijekn
    Heel leuk filpmje
    En hij lijkt me erg handig

    gRoetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Is ie ook zeker, ik gebruik hem erg veel.
      Je staat op de lijst voor deelname :D

      Verwijderen
  21. Hallo Diana,
    Ik ben via Jacqueline hier gekomen ....zag de link en ben net volger van je geworden.....dus doe ik ook graag mee met deze leuke winactie!
    Het filmpje ziet er leuk uit....het lijkt mij ook heel erg handig!
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diny, Leuk en welkom!
      Hij is echt super handig, ik gebruik hem erg veel!
      Je staat op de lijst voor deelname :D

      Verwijderen
  22. Geweldige actie!! Heb hem nog maar een keertje gedeeld 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Diana,
    Via Jacqueline, kom ik op je blog. Wat een leuke actie. Leuke filmpje gemaakt over deze stempelhulp. Duidelijk! Een andere versie van de Misti. Wow!
    Ik doe heel graag mee met je winactie. Succes!!
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Halllo Diana,
    Ook ik ben via Jaqueline bij je gekomen.
    Wat lief van je om dit te doen.Ik ben niet zo bekent met het stempel hulpje, maar het filmpje maakte veel duidelijk en ben enthousiast geworden.
    Een verlaat kerst kadootje is niet gek, hihihi ;)
    Met andere woorden, ik ding graag mee naar deze kans!
    Diana heel erg bedankt om mee te kunnen doen.
    Groetjes, alvast een goed uiteinde, en de beste wensen voor 2017!
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Crealientje leuk dat je meedoet. Ik wil niet anders meer gebruiken.

      Verwijderen
  25. Kom ik als spuit 11 nog even op de laatste nipper mee doen :-). Wat handig lijkt zo'n stempelhulp me zeg! Mooi filmpje heb je er van gemaakt! Ik ben (om zacht te zeggen) niet altijd even goed met stempelen, vooral het stempelen van teksten is vaak een ramp en moet dan overnieuw omdat zie niet overal goed en mooi zijn. Had je actie al een paar keer voorbij zien komen maar telkens vergeten om te reageren, niet echt slim. Maar.... een nieuw jaar, nieuwe start zullen we maar zeggen. Bedankt voor de kans en ik ga hier hard zitten duimen.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spuit 11 is van harte welkom 😂
      Inderdaad met tekstempels op bv labels zit ik ook altijd mee te klieren.
      Je staat erbij

      Verwijderen
  26. Joke v.d. L - v.d. B1 januari 2017 om 21:48

    Ik heb eens mogen werken met zo'n stempelhulp, lijkt me heel handig om thuis te hebben :) Mooie aktie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel graag een kansje!

    Groetjes! Miekske Dingens

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...