woensdag 21 december 2016

Voornemen/uitdagingen voor 2017

Goedemorgen!
Wat is jullie CREATIEVE voornemen of misschien wel uitdaging voor 2017?

Ik heb besloten om meer met creatieve challenges mee te doen, Dat kan zijn dus met kaarten maken, haken of kleuren. Door op deze manier de uitdaging aan te gaan meer ervaring op te bouwen. Het zal voornamelijk met kaarten maken/ scrappen te maken hebben.


Ik ga proberen om 1 per maand te doen. Je kan er zelfs meer per maand doen, er zijn echt tig blogs, winkels, hobbygroepen, facebook groepen die zoiets doen. Je kan dus helemaal los als je wilt. 
Alleen dat is niet mijn uitdaging, mijn uitdaging is al de uitdaging en het maken van iets wat ik niet zelf bedacht heb en op het moment/tijdstip dat ik niet zelf bedacht heb :D Ofwel opdrachten aannemen van anderen. :DD
Zoiets heb ik pas geleden al gedaan, althans een online workshop en je kon er ook iets mee winnen. En dan moet je wel binnen een korte tijd klaar zijn met je project. Dat was een uitdaging voor mij. Helaas niets gewonnen, wist niet eens dat je wat kon winnen. Ik had er al enorm veel plezier in. Daar gaat het om! 
Lees hier maar: KLIK HIER 
Ik vond dat zo leuk dat ik van de week zelfs een oudere online workshop heb gedaan. Lees hier

Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Ik wil meer gaan schrijven. Van die journal prompts. Heb er al een heleboel gevonden. En nu is het ook wel eens tijd om die deken voor dochterlief af te haken. En om weer lekker met de fimo te gaan prutsen. Ik heb genoeg op de lijst staan. En straks vakantie, dus heerlijk hier mee bezig. Heb je al een uitdaging uitgezocht voor januari? Ben benieuwd! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik heb inderdaad al wat liggen om in elkaar te flansen wat uiterlijk 18 januari af moet zijn.

      Verwijderen
    2. En gelijk een succes! ( ik neem aan dat je de schudkaart bedoelt) ��

      Verwijderen
  2. Ik wil proberen een mochilla tas te haken. Maar....eerst nog een paar andere haakprojectjes afmaken 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil graag meer ontwerpen bij breien. Maakt niet uit wat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet het niet heb afgelopen jaar al zoveel uitdagingen aangegaan maar nu ik dit zo typ bedenk ik me ineens brushmakers hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...