Volgers

woensdag 21 december 2016

Schudkaart

Mijn eerste uitdaging
Zoals ik in mijn vorige blog zei ( lees hier), ga ik aankomend jaar meer uitdagingen aan. En de eerste voor Januari is al klaar.

De challenge is een schudkaart. Deze loopt via HobbyVision blog, klik hier Je kan ook rechts in het menu op het plaatje met "It's challenge time" klikken. Dan kom je er ook.

Mijn uitdaging was sowieso al de schudkaart. En dan nog een onderwerp of thema bedenken. Dat vind ik soms wel lastig. Als ik geen ontvanger nog heb voor de kaart. Dit zijn dus al 2 uitdagingen die ik aangegaan ben.

De kleurenschema was eigenlijk al snel besloten.  En dat in combinatie met deze tekst. Was het kleurenthema "Goud".  Ik ben nog redelijk "nat achter de oren" wat betreft het kaarten maken.


Het "goud" vind je dus in de schudkaart zelf. en dan omringt door bruin en beige. Wat ik zelf ontzettend mooi vind geworden. Het kan dus een opkikker/beterschaps kaart zijn. Maar ook bijvoorbeeld voor een gouden huwelijk.

Wat heb ik gebruikt.
Dubbelzijdig dik foam tape, lijm.
Bruin cardstock papier
Transparant papier wat ik nog had liggen en de goudkleurige kralen had ik nog liggen.
Met Nellie Snellen Multi Frame Die het "raamwerk" gemaakt voor het schud gedeelte.
Het design papier is van Graphic45  en dan de Mon Amour collectie.
Lint had ik nog.
De vlinder is van Joy!  uit de Vintage Flourisch serie, de hoekjes en de label komen ook van Joy! af.

Ik dacht echt dat HEUL moeilijk was. Helemaal niet! Simpel zelfs.


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
  1. Through The Craftroom January - beeindigd
  2. Hobbyvision #57- Schudkaart
  3. Marianne Design KreaDiva's - Alles mag - beeindigd

12 opmerkingen:

  1. Ha, je laat er geen gras over groeien! �� Mooi geworden! De kleurencombinatie is heel mooi. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje....is voor mij ook een uitdaging, want ik heb nog nooit een schudkaartje gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik had er ook nog nooit 1 gemaakt. Maar zo simpel.

      Verwijderen
  3. Love this make !!! The colours is perfect ti The design
    A wonderful creation !!!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at
    Through The Craft Room Door
    this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Cicci
    DT member at TTCRD
    Cicci With The Pen {My Blog}


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...