Volgers

zaterdag 24 december 2016

Monster

Van mijn lief heb ik een geweldig leuk haakboek gekregen. Eentje die ik echt al een tijd op mijn verlanglijst had staan en deze is echt zoooooo leuk! Dikke aanrader! Op mijn fb pagina staat een filmpje van het boekje.



In Maart ofzo komt de NL versie uit. Maar dit boek is zo beknopt en zoooo duidelijk dat je met een vertaal schema er erg goed met uit de voeten kan komen.



En voila Tutti Frutti de Monster van 40 cm, acryl , haaknaald 4. Is geboren en ze is een waar fotomodel.




8 opmerkingen:

  1. Hahaha, die is leuk! En je kunt voorlopig vooruit met zoveel voorbeelden in je boek.
    Fijne kerstdagen en een creatief 2017!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Oh echt wel!
      Jij ook fijne dagen en een geweldig 2017

      Verwijderen
  2. Super grappig .. Als ik ooit eens ga haken .. Lijkt me het een leuk boek.. Fijne dagen gr Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana, leuk dat je mij bent gaan volgen, ik jou ook ;-). En we wonen zo dicht bij elkaar... Wat heb je dit mooi en vrolijk gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joanne,
      Leuk, welkom! Zekers!
      Dank je wel

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...