dinsdag 20 december 2016

Kerstdoos

Hoi piepels,

Naar aanleiding van de Scrap 'n Chat van vorige week ben ik op de blog van HobbyVision verder gaan kijken en heb deze oude Scrap 'n Chat #6 gemaakt en gepimpt tot een kerstdoos.

Ik had zin in iets kersterigs te maken voor in huis. Ik heb best veel kerstpapier e.d. liggen en nog weinig in huis staan voor de kerst.

Wit cardstock heb ik gebruikt met Kerst design papier van Carta Bella de Christmas Wonderland.


De label komt ook uit dezelfde Christmas Wonderland serie.


De herten stansjes. 
Linten had ik nog en geen idee meer van wie. 


 Belletje als knopje gemaakt voor het laadje. 
Wit foam klei voor de sneeuw effect. 

Ik vind hem UBERkersterig geworden en geweldig leuk geworden.
Ook loopt de winactie nog steeds en het gaat geweldig goed! KLIK HIER 

8 opmerkingen:

  1. leuk gedaan! en dat foam klei ziet er heel leuk uit.. fijn dat er meer mee doen met je actie. top. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely creation
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, awesome work.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...