Volgers

dinsdag 27 december 2016

Geheim

Ik blog weinig eventjes. Offline ben ik druk met van alles. Allerlei kadootjes aan het maken, die ik voorlopig nog niet kan laten zien. Helaas....

Achter het scherm ben ik lekker aan de gang.

Je mag mij ook volgen op mijn persoonlijk account van Facebook https://www.facebook.com/spieker2015 daar ben ik zeer regelmatig of je volgt mijn facebook pagina https://www.facebook.com/dianacreatief/ Of mijn Instagram: diana_creatief
Ik zie je graag op Facebook en/of Instagram.


Uit de oude doos, ooit een tussendoor kaartje gemaakt.



Vergeet de winactie niet. De kans wordt groot dat de winactie afgelast wordt. Te weinig animo.

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!! En ik heb de winactie nogmaals gedeeld, toevallig vanmorgen :-)... raar dat er zo weinig mensen reageren. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Wat lief! Ik hoor het van meer mensen. Dat ook andere acties van dus onbekendere personen zoals ik erg slecht lopen. Mij maakt het niets uit. Ik ga alleen niet lopen leuren ermee. Hihi

      Verwijderen
  2. Super vrolijke kaart Diana!
    Ik had de winactie al gedeeld op mijn blog en kan helaas niet meer doen. Hopelijk kan hij wel gewoon doorgaan ;-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...