Volgers

woensdag 14 december 2016

Borduren

NOOIT gedacht dat ik zou gaan borduren. Ik werd al helemaal kriebelig alleen aan de gedachte al met dat gepriegel. En wat is het LEEEEEEEEEEEEUK om te doen :P

Ik moet nog wel oefenen en vind het al heel wat dat met andere manieren van kaarten maken zoveel vooruitgang boek.


Het borduur patroon is van Chrissie... ik heb geen website ervan, deze naam stond erbij. Ik ben totaal een leek in het kaartenborduren.
De stempels: tekst, elfje en sterren komen met nog een aantal die erbij horen via AliEexpress, voor de gehele set 1 euro betaald en ze stempelen goed. Ze zijn wel wat dunner. Maar zoals je ziet.... werkt uitstekend. Klik hier voor de link van de stempels.

Ik vind hem leuk geworden! Jij ook?

3 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...