Volgers

vrijdag 30 december 2016

12 foto's

2016 in 12 foto's proberen uit te beelden :D  Eens zien of dat lukt



Januari
Mijn favo kaart! Deze hoort trouwens bij de Februari foto :D 



Februari

Tja, u vraagt en wij 3d printen :P  Deze hoort bij de Boedha Zen kaart van Januari :D 


Maart
Mijn Forever Friends Zombie beer :D 

April
50 bloemen gehaakt voor een Sarah


Mei
Deken voor een andere Sarah gehaakt.

Juni
In opdracht een popup box gemaakt

Juli
Een relax moment voor mijzelf

Augustus
Filet wandhanger gehaakt als kado

September
Bij toeval, paar dagen voor zijn overlijden dit gemaakt op de DBD dag.

Oktober
Als kado deze scoodi gemaakt voor iemand

November
Voor dochter een plaid gehaakt voor haar nieuwe huis.


December
Mijn eerste monster is gemaakt. :D 


Dat was nog lastig "maar" 12 foto's kiezen. Ik heb nog veel meer gemaakt.
Vooral veel kaarten de laatste 3 maanden.

Wil je dat allemaal zien? Dan kan je links in het menu bij "archief" kijken.
 Op je mobiel of tablet? Scrol naar beneden en verander de internet weergave.

Ik wens jouw een geweldig 2017! 




10 opmerkingen:

  1. Diana dat ziet er allemaal heel goed uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. duidelijk een gevarieerd creatief jaar!
    Allerbeste wensen voor een prachtig en creatief 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi. Yup. Dank je wel!
      Jij ook een FANTASTISCH 2017 gewenst!

      Verwijderen
  3. Leuk zo'n overzichtje....je bent lekker creatief bezig geweest! Jij ook de beste wensen voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marianne. Jij ook een FANTASTISCH 2017 gewenst!

      Verwijderen
  4. Hoi Diana,
    Wat een verschillende creaties, en stuk voor stuk heel leuk!
    Ben benieuwd naar 2017, we hopen op een gezellig en creatief jaar.:)
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik hoop gezellig met je mee.
      Jij ook een FANTASTISCH 2017 gewenst!

      Verwijderen
  5. Heel mooi dit overzichtje van je creaties Diana, je heb echt niet stilgezeten afgelopen jaae...wat een mooie haakwerkjes allemaal...en ook je laatste kaartje is een echte topper...prachtige stansjes gebruikt...

    Een hele fijne jaarwisseling en voor 2017
    en een heel mooi en vooral een creatief jaar

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Inderdaad niet, ik moet mij zelf soms dwingen om lekker bank te hangen en heerlijk in slaap dommelen dan hihihihi.
      Jij ook een geweldig 2017 gewenst!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...