Volgers

vrijdag 18 november 2016

Voorraad

Voorraad aanleggen
Druk bezig met een voorraad aanleggen in opdracht en ook voor mijzelf.

Nu eens wat andere soort kaarten gemaakt. Want die "bouwwerken" vind ik echt geweldig om te maken maar zijn niet altijd praktisch en goedkoop te versturen.


 Ik heb een uilenpons van Stampin up en daar kan je belachelijk veel mee.



En niet alleen uilen ponsen. 


Ik vind ze erg vrolijk en leuk geworden. Is echt totaal wat anders dan wat ik normaal maak en ik vind het geweldig leuk om te doen.

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Aah, wat een skatsies, die " monstertjes" . Mooie kaarten! Ik doe weer allemaal inspiratie op! ��

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...