dinsdag 29 november 2016

Scoodie

Vanochtend liep ik naar de brievenbus en WAUW! wat was het koud! En bedacht mij meteen: "op ijn todolist stond nog een scoodie voor mijzelf". Zo gezegd zo gedaan :D
Vanochtend om 9,30 uur begonnen en om 18 uur vanmiddag was ik klaar :D

Haakt enorm lekker snel weg. Ik heb allerlei restanten Fenna van de Wibra gebruikt wat een geweldige gaaf effect geeft met een draad zwart erbij. Dus dubbeldraad gebruikt op naald 7. Zakken gemaakt. kwest van de uiteindes omvouwen en vast maken. Randje erom, knopen en mijn label erop en klaaaaar.

Het is een gratis US patroon wat je hier kan vinden. Ravelry


1 opmerking:

  1. Deze is echt heel leuk! Poeh heb een hoop gemist hier. Gelukkig zie ik wel een boel van je creaties voorbij komen op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...