Volgers

maandag 28 november 2016

Persoonlijk berichtje van mij

Omdat ik het wil vertellen

GEEN ADVIES!!!! Ik wil graag wat uitleggen. En ik weet dat ik niet de enige ben. Daarom dit onderstaande bericht van mij.
Omdat ik mijn  andere blog heb opgezegd en niet meer steeds er mee bezig wilde zijn. Nu even zo. Waarom ik zoveel hobbies heb en zoveel online ben.




Medisch dossier
  • Aangeboren. Sacralisatie L5 ( onderste ruggenwervel vergroeit met heiligbeen, niets aan te doen) waarschijnlijk daardoor zenuw beknelling. En extreme pijn in knieen en dus slecht tot niet lopen
  • Atrose in de handen
  • Zenuwpijn (huidpijn) kleding dragen kan al zeer pijnlijk zijn.
  • Chronische ooronstekingen, slecht gehoor
  • Hypermobiliteit , pijnen vooral in knieen wederom
  • Lichte scoliose - hier ook extreme pijn in knieen en dus slecht tot niet lopen
  • Beenlengte verschil veroorzaakt ook pijn.
  • Lange periodes van niet slapen ( dat gaat wel iets beter, dus wel slapen) 
  • Astma
  • Allergieen. 
Ik ga er niet dood aan en kan dus oud worden. Het wordt hooguit erger.
Ik ben vast nog iets vergeten. :
Het bizarre is, dit had ik dus 4jaar geleden allemaal niet.
Ik ben letterlijk zo wakker geworden. van de ene op andere dag. Ik wilde opstaan en viel naast mijn bed, mijn man was natuurlijk al weg. Ik heb een uur zo gelegen totdat ik mijn arm kon bewegen en mijn telefoon van mijn nachtkastje kon pakken. De eerste 4 maanden moest ik zelfs gevoerd en gewassen geworden. Ik kon echt niets!  Ik was niet flauwgevallen maar mijn spieren deden niets meer. Van de een op andere moment.  Ik was dus helemaal bij en natuurlijk totaal in paniek. Nu gelukkig een stuk beweeglijker weer en inmiddels bijna 4 jaar verder

Ik ben er inmiddels achter dat veel dingen tot uiting komen tussen je 35ste en 40ste levensjaar en dit klopt wel. 

Nu ben ik mijn eigen Groene Kruis geworden hahaha. scootmobiel, rolstoel, rollator en stok. Ik doe zoveel mogelijk met stok.
Mijn pijnen zijn niet te peilen. Er is geen patroon. Ik hou al 4 jaar een pijnboekje bij. Om patronen te herkennen en zodoende aan te passen aan situatie. 
  • Als het koud is, is het funest. 
  • Als het warm is, is het funest. 
  • Als het droog is, is het funest.
  • Als het vochtig is, is het funest. hahahaha. 
  • Als ik veel loop, is het funest, 
  • Als ik weinig loop, is het funest. 
  • Alles is funest :D

Ik ben niet zielig, ik ben een blij en gelukkig mens!
Kwestie van aanpassen. De weg van het aanpassen is moeilijk ook voor de omstanders, die snappen het niet en tja...hoe kan je iets uitleggen als je het zelf al niet eens begrijpt. Ja toch...
Het verleden is geweest en nu is nu en nu ben ik blij en vooral moe hahaha. Nu snap je misschien waarom ik zoveel hobbies heb. En dus veel afwissel.
Dit was gewoon voor de info  Ik wilde het gewoon even vertellen. En doe er mee wat je wilt of doe er niks mee hahahahaha.


Ik ben dankbaar voor de mooie mensen om mij heen! <3 Ik wil


2 opmerkingen:

  1. Je bent een topchick πŸ’–
    Blij je te kennen. Bigg hugg πŸ’šπŸ’›πŸ’œ

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...